Home » Bestyrelsesmøde referater

Bestyrelsesmøde referater

26.november 2017:

Til stede: Nadja, Kim, Anders, Thomas, Tom, Michael & Jimmi

Senior:

Vi indledte med at måtte konstatere at vi igen her i efteråret, har måttet opgive at stille hold til flere kampe i Serie 6, og vi er derfor nødt til trække begge eller som minimum det ene hold efter vinterpausen, selvom vi på spillerlisten har rigeligt med spillere – også vores 11 mands Old Boys hold har haft det rigtig svært. Bi afholder et møde den 7.november med de implicerede Holdledere om fremtiden.

Vi har i øvrigt stor ros til Seniorafdelingen, hvor 90% af alle kontingenter var betalt til tiden, og hvor hovedparten af de sidste 10% af lavet en aftale om at betale 1.oktober.

Vedr indendørs tider, så se længere nede under “Ungdom”.

Vi afholder Seniorafslutning den lørdag 4.november, hvor alle der har betalt kontingent i foråret og/eller efteråret plus deres påhæng er inviteret. Vi har bestilt mad hos Gastorama i Jyderup, og prisen bliver 130 kr pr næse, og tilmelding kan ske til Jimmi Vaarskov.

Det er aftalt, at Dame Senior/Old Girls står for alle forberedelser i samarbejde med Jimmi Vaarskov, og de er allerede godt i gang, og så bliver det en opgave for Herre Senior-holdene at rydde op om søndag. Dette bliver koordineret af Jimmi Vaarskov, Tommy Gotfredsen & Jimmi Zacharriassen.

Det er desuden bestemt at der fra foråret, bliver en anelse dyrere i kontingent for spillerne i 1.holdstruppen, ift de øvrige Senior-spillere, grundet deres fordele mht træningstøj, træningslejr, flere trænere/holdledere samt også en forfordeling på Kampbanen, hvor der i den kommende sæson ikke vil blive spillet kampen INDEN 1.holdet skal i aktion. Vi undervurdere selvfølgelig også de mange tilskuere & penge, som 1.holdet generere, og derfor bliver det heller ikke nogen voldsom difference.

Vi skal for 117.gang slå fast, at vi IKKE ikke acceptere at der bliver sat ulovligt hold – hverken på banen eller på holdkortet. Og det gælder både spillere, der ikke har betalt kontingent, forkerte spillere eller spillere som ikke er oprettet i vores Kluboffice – og er der udfordringer herom, så må de enkelte hold gå til Seniorformanden.

Vi er gået i dialog med Tommy Gotfredsen & Jimmi Zacharriasen vedr forlængelse af deres kontrakter, der udløber til nytår, men har også noget spændende i baghånden, hvis det ikke lykkedes at nå til enighed med Tommy & Zach. Vi håber at kunne melde noget ud, inden for meget kort tid.

Kiosk:

Vi vil i fremtiden, forsøge at tænde op i grillen til både 1. & 2.holdets kampe, og åbner selvfølgelig kiosken under & efter kampen, men forbeholder os også ret til at lukke Foreningshuset lørdag kl 19.00, på enkelte lørdage, hvis vi ikke kan finde frivillige til at hjælpe med kiosken i din sene timer. Vi vil til foråret arbejde på at få sat kioskvagterne mere i system, og tager imod hjælp med kyshånd.

Vi skal igen slå fast, at øl ikke kan byttes til Mokai i køleskabet, da det er derfor vi har lavet priser for en “ren” kasse & en “blandet” kasse. Hvis der skal ske et bytte, så “koster” en Mokai to øl, og det forventer vi at I overholder, og også at køleskabene ikke bare er til fri afbenyttelse. Betaling skal ske, inden varerne bliver taget.

Ungdom:

Vi afholder selv et større Indendørsstævne lige som sidste år, men har endnu ikke fastlagt en weekenden, men det bliver nok i starten af det nye år. Vi har aftalt med U15-holdet, at de afholder deres eget stævne den 9./10.december med henblik på at samle penge ind til deres Malaga tur.

Tider for indendørs 2017/2018 ser som udgangspunkt ud som følger, men der kan ske enkelte rettelser, da vi lige skal have tiderne bekræftet hos Idrætsforeningen.

  • Lørdag
  • U7 kl 9-10 Kim
  • U9 kl 10-11 ???
  • U11 kl 11-13 Michael, Thomas & Runge
  • U15 kl 13-15 Dennis & Morf
  • Herre Senior kl 15-??
  • Søndag (så frem der ikke er håndbold)
  • U13 kl 9-11 Dan
  • Hyggeholdet kl 11-??
  • Mandag
  • Dame Senior/Old Girls kl 19.30-20.45
  • Herre Senior kl 21-??
  • Onsdag
  • U13 (endnu ikke bekræftet, men det er måske en mulighed)

Info vedr opsætning af bander venter senere.

Som I kan se står der “???” ud for U9-holdet, da Anders Taverna Nielsen stopper som træner, som efterårets udendørssæson er slut, og Thomas Arnø arbejder på at finde en løsning – både for indendørssæsonen, men også for den kommende udendørssæson.

Vi har bestemt at Fri-kontingent ikke kan overføres til hverken børn, ægtefælle eller andre, så frem man ikke selv benytter det.

Generelt:

Vi kontakter igen Holbæk Kommune vedr vedligeholdelse af Foreningshuset, hvor det både indvendig & udvendig trænger til en kærlig hånd, ligesom både toilet- & bådefaciliteter trænger til at blive ordnet.

Vi afholder Generalforsamling torsdag d. 30.november 2017 kl 19.01. En udmelding og deadline for modtagelse af nye forslag mv kommer senere.

Således husket, Jimmi Vaarskov på vegne af Undløse BKs bestyrelse

8.august 2017:

Tilstede: Anders, Jimmi, Nadja, Michael, Tom, Kim & Thomas

Nadja kunne indlede med at fortælle om en historisk Undløse Cup, med den højeste omsætning nogensinde, og et overskud på ca 55.000 kr.

Vi vil endnu engang gerne takke, de mange frivillige, og alle gæsterne, der tog rigtig godt imod vores mange nye tiltag.

Materialer: Vi er desuden rigtig glade for at kunne at fortælle, at vi via Carlsberg Sports Fond er blevet tildelt 25.000 kr til køb af træningstøj, og vi vil snarest muligt få kigget på, hvad pengene skal bruges til.

Vi vil desuden kigge på, at gøre billardrummet til et træningsrum med kondicykler, løbebånd mv.

Kiosk: Der vil blive indkøbt en ny grill til den kommende sæson, hvor vi også glæder os til at tage imod Dagli Brugsen & OK Benzins repræsentant, der vil overrække en check på 23.000 kr ifm vores samarbejde med OK.

Ungdom/Senior: Vi vil i den nærmeste fremtid sætte os sammen, og forberede januars indendørs stævne, som vi håber bliver endnu større end i år.

Desuden håber vi at kunne etablere et U7-hold, hvis der er tilslutning til det. Vi afholder en stor Fodbold-lørdag, hvor alle interesserede ungdomsspillere kan møde op og snuse lidt til det hele.

Vi sender fire hold til Kronborg Cup i weekenden, og glæder os til at dele både resultater og billeder med jer, og takker de mange sponsore, der har gjort det muligt.

Vi vendte desuden situationen vedr Senior-trænerne, hvor både Tommy Gotfredsens & Jimmi Zacharriassens kontrakter udløber til vinter.

Vi vil igen i efteråret forsøge os med fire seniorhold, bl.a grundet god tilgang til 1. & 2.holdet, som bør gøre at vi kan stille fire hold hver weekend.

Desuden er vi glade for at Anders Dyval, har sagt ja til at hjælpe Jan Ras med Old Boys holdet i efteråret.

Vigtige datoer: Vi har desuden nogle datoer, som vi håber at I allerede nu vil skrive i kalenderen.

Kontingent-opkrævning – september

Senior-afslutning – 4.november

Generalforsamling 30.november

Efterårsfest i samarbejde med Idrætsforeningen – Slut november

Bestyrelses/Trænerfest – foråret 2018

Sankt Hans i samarbejde med Landlauget & Idrætsforeningen – Uge 25 (lørdag)

Undløse Cup – Uge 26 (onsdag-lørdag)

Netto Cup Uge 27 (lørdag)

Jimmi Vaarskov, på vegne af Undløse BK

26.april 2017:
Undløse BKs bestyrelse er i her til aften blevet konstitueret, og Tom Søgaard træder ind i rollen som formand, mens de øvrige seks bibeholder deres nuværende ansvarsområder.

Formand Tom Søgaard

Kasserer Nadja Rosquist

Seniorformand Jimmi Vaarskov

Ungdomsformand Thomas Arnø

Sponsoransvarlig Anders Taverna Nielsen

Kioskansvarlig Michael Hansen

Materialeansvarlig Kim Schlicker

21.marts 2017

Tilstede: Camilla, Thomas, Nadja, Michael, Jimmi, Kim & Anders

Materialer & Sponsor: Schlis & Anders mangler stadig at få betaling fra de sidste sponsore, men 1.holdets nye kampsæt er klar til at blive bestilt, og vi håber meget at kunne vise det frem, til holdets første hjemmekamp d. 26.april.

Vi diskuterede om vi generelt er for “billige” på vores sponsorater, da vi kan se at vi tager langt mindre end klubberne omkring os, og det er selvfølgelig noget vi må forholde os til i fremtiden.

Vi vil i det kommende forår afholde to sponsor-arrangementer på Undløse Stadion, d. 29.april & 10.juni. Invitation & info herom kommer ud hurtigst muligt.

Desuden har vi fundet en sponsor til All Stars trøjer, og vi glæder os til at kunne melde det ud inden for meget kort tid.

Ungdom: Thomas arbejder videre med at arrangere en fælles tur til Jylland til sommer, og påtænker også at lave en “Åbent Hus fodbolddag”, hvor nye medlemmer kan komme og træne med, og mærke stemningen.

Bestyrelsen vil selvfølgelig også meget gerne takke Flemming Gotfredsen for sin tid som ungdomstræner, og vi ser samtidig rigtig meget frem til at Michael Tolvdag, Martin Runge & Thomas Arnø kan arbejde videre med U10-drengene. Der skal også lyde en stor tak til Tom Nielsen, der ikke følger med U15-drengene til Jernløse BK, men som dog fortsat vil stå i spidsen for vores Old Girls-hold, der i foråret spiller under navnet FC4340 i et holdsamarbejde med Tølløse BK.

Vi bestiller “sorte dommere” til stort set alle U14-pigernes & U13-drengenes kampe, men vil også få enkelte “døm selv-kampe”, for at holde udgifterne nede.

Vi ser med stor spænding frem til at følge vores nyopstartede samarbejde med Jernløse BK hos U14 & U15, og kan indtil videre kun rose Jernløse BK for deres åbenhed & engagement i projektet, som også på sigt kan & bør udvides yderligere.

Vi gør hvad vi kan, for at de to U14-kampe, der skal spilles i Undløse, vil blive spillet på Kampbanen umiddelbart inden 1.holdet spiller, så vi på bedst mulig vis, kan byde vores egne drenge samt Jernløse BKs & deres forældre velkommen i klubben. Kampprogrammet har dog ikke gjort det specielt nemt, men vi håber selvfølgelig at det lykkedes.

I det hele taget ønsker vi at samle ungdoms- & seniorafdelingen endnu mere, ved at skabe de her lange “Fodbolddage”, hvor ungdommen spiller om formiddagen og seniorerne efterfølgende. Det er noget vi tror, og satser meget på.

Vi rykker igen FC Roskilde for et dialogmøde om fremtiden.

Daniel Rohde vil snarest muligt kommer på Målmandstræner kursus.

Senior: Som nævnt tidligere har vi indgået et holdsamarbejde på Old Girls-diden, med Tølløse BK, og der skulle være styr på alle detaljerne nu, så FC 4340 er klar til at tørne ud under DGI her i foråret.

Tommy Gotfredsen har givet håndslag på, at han fortsætter minimum til vinter, som cheftræner i klubben, og vi melder mere ud herom, når kontrakten er underskrevet. Men det er klart, at det selvfølgelig er en beslutning vi er meget glade for.

Vi har igen tilmeldt fire hold i DBU Sjælland regi, og håber meget at vi er spillere nok til det.

Kiosk: Vi skifter 0,25l sodavands glasflaskerne ud med 0,33l dåser, men bibeholder prisen på de 10 kr. Øl & Mokai vil også fortsætte til et uændret prispunkt.

Og så havde vi midtvejs i mødet, besøg af alle ungdomstrænerne, for at få en dialog om problemetikken med at skaffe frivilligt arbejde. Og vi kom desværre ikke frem til nogen konkret løsning, og da vi også i fremtiden ønsker at kunne sende vores hold på træningslejr, at kunne give en is eller sodavand i forbindelse med kampene, så er vi nødt til at hente pengene et andet sted, og trænerne foreslog faktisk selv en kontigentsigning, som er mere aldersbetinget, da de ældre årgange / Seniorer også ofte får mere end de yngste

Og vi har selvfølgelig undersøgt taksterne i de omkringliggende klubber, og der ligger vi faktisk ret lavt, og vi ligger stadig også under feks Jernløse BK & Tølløse BK efter vores prisregulering.

Der bliver sendt opkrævninger ud via Holdsport til Senior & Old Boys/Girls i denne eller den kommende uge, og til Ungdomsholdene i midt april.

De nye takster pr dags dato er:

U6, 7, 8 & 10: 400 kr halvårligt

U13 & U14: 450 kr halvårligt

U15: 500 kr halvårligt (gældende fra efteråret)

Old Girls 550 kr halvårligt

Old Boys 600 kr halvårligt

Senior 700 kr halvårligt.

Slutteligt tog formand, Camilla Bøgelund ordet, og meddelte den øvrige bestyrelse, at hun af helbredsmæssige grunde trækker sig fra bestyrelsen. Det er vi selvfølgelig rigtig kede af, men også forstående overfor. Camilla har ydet et fantastisk stykke arbejde igennem de sidste par år, og det skal hun selvfølgelig have en stor tak for.

Vi vil hurtigst muligt forsøge at finde et syvende medlem af bestyrelsen, og håber at kunne melde noget ud, inden for 14 dage.

Vi mødes igen allerede på mandag, hvor vi har møde med Undløse Cup arbejdsgruppen, og derfor blev Undløse Cuppen heller ikke diskuteret på gårdagens møde.

Således husket,

Jimmi Vaarskov, på vegne af Undløse BKs bestyrelse

1.november 2016:

Til stede: Jimmi, Nadja, Camilla, Michael, Thomas, Anders

Kasserer
Alt er afleveret til Michael, så han kan gøre regnskabet klar til Generalforsamlingen.

Vig Festivalen gav samlet underskud, og derfor har vi skullet betale et beløb tilbage, for at dække det, og det samlede udbytte derfra har derfor været meget lille.

Sponsor
Flere nye sponsorer, og generelt er vi ved at få hoved & hale i de aftaler der ligger i forvejen.

Vi skal have nyt spillersæt til 1.holdet, og vi skal derfor ud at have fundet nogle nye sponsorer, og håber generelt meget på, at spillerne omkring vores fire Seniorhold, vil hive fandt i venner, bekendte & arbejdsgivere, så vi kan få nogle nye med ind i flokken.

U10-drengene skal ligeledes have nyt tøj.

Ungdom
Husk Ungdomsafslutning 5.november
Vi ændre lidt i træningstider til indendørs, da 1 time er for lidt for U10-holdet – Thomas & Jimmi giver besked via Facebook grupperne.

Info-mødet med FC Roskilde er rykket til det nye år (januar/februar).

Senior
Vi ønsker at støtte Træningslejren for 1.holdet med 200 kr pr spiller, og vi synes generelt at det er vigtigt, at vi bakker op omkring tingene, og håber selvfølgelig også det går den anden vej, så flere af 1.holdsspillere, deltager aktiv, når klubben mangler hjælp til det ene eller det andet.

Vi har afholdt et godt og konstruktivt møde om fremtiden med 4.holdet, og holdet fortsætter også efter nytår, og generelt er vi rigtig glade for også at kunne tilbyde bredden, et hold at spille på. Det er på samme møde besluttet, at 4.holdet fast spiller deres kampe oppe på træningsbanen, og 3.holdet på Kampbanen.

Kiosk
Vi har afmeldt vores dankort-aftale, så når vi til april igen overtage kiosken, vil man kun kunne betale med kontanter & Mobilepay.

Vi arbejder på at få et nyt komfur & en ny opvaskemaskine til Foreningshuset, og tager gerne imod, hvis der er nogen der har noget stående.

Evt
Vi ser rigtig meget frem imod Generalforsamlingen den 15.november, og håber på stor tilslutning fra folk. Husk at forslag skal sendes til Camilla senest en uge før, hvilket er på tirsdag den 8.november.

Således husket, Jimmi

September 2016:

Til stede: Camilla Nadja Thomas Michael Kim Anders Jimmi

Formanden:

Camilla & Nadja har tidligere deltaget i DBU Sjælland & Holbæk Kommunes Fællesskabmøde, og næste møde den 3.november er med Undløse BK som værter, og det ser vi selvfølgelig meget frem til.

Vi kæmper fortsat med at finde frivillige til diverse ting, og påtænker at lave et arbejdsudvalg. Mere herom følger senere.

Michael Hansen har sagt ja til at overtage Daniel Zøllers plads i Undløse Hallens Brugerråd.

Vi har grundet et presset program valgt at udskyde Træner/Leder-festen til det nye år.

Ungdom:

Vi afholder Ungdomsafslutning/fælles hygge lørdag d. 5.november. Detaljerne og tidspunkter følger senere.

Vi påtænker at afholde et større Ungdoms-indendørs stævne i weekenden 7./8.januar, men skal lige have bekræftet at vi kan bruge Hallen, inden vi påbegynder den sidste forberedelse.

Indendørs-sæsonen starter den 29.oktober, og træningstiderbe ser ud som følger:

Mandag:

Senior kl 20-22

Tirsdag:

U14 piger kl 16-18

Lørdag:

U8 drenge kl 9-10

U10 drenge kl 10-11

U13 drenge kl 11-12.30

U15drenge kl 12.30-14.00

Senior kl 14.00 –

Hallen er dog optaget af DGI Håndboldstævner den 19.november & den 25.februar. Vi følger selvfølgelig løbende op på evt ændringer i ovenstående, da der også muligvis ville komme aflysninger pga sodavandsdiskotek mv

Ungsomsformand Thomas Arnø vil desuden gerne takke for et forrygende U10-stævne på Undløse Stadion sidste lørdag, hvor både 1.holdstruppen, forældre, bestyrelsen mv var meget til at skabe en rigtig god dag.

Der er kommet en del forespørgsler vedr målmandstræning. Og det vil vi selvfølgelig meget gerne kunne tilbyde, men vi har pt ikke muligheden for at finde en der kan/vil, men vi arbejder videre med forskellige muligheder.

Vi afholder Infomøde vedr samarbejdet med FC Roskilde tirsdag den 1.november kl 18.00.

Vi påtænker desuden at afholde et møde i samarbejde med Idrætsforeningen, Skolen & Elefanthuset, hvor vores lokale SSP-konsulent vil komme ud og fortælle lidt om hans arbejde, og de unges muligheder & faldgrupper i byen.

Senior:

Vi er rigtig glade for at både Tommy Gotfredsen & Jimmi Zachariassen har valgt at forlænge med yderligere et halvt år, så der i hvert fald kan komme lidt ro på der. Vi kigger på fremtiden i starten af det nye år.

Vi afholder møde med 4.holdet vedr fremtiden i den kommende uge, og vil selvfølgelig melde ud, hvis der er konkret vi mener skal videreformidles.

Tommy Gotfredsen & 1.holdstruppen ønsker igen i det nye år at komme på træningslejr, hvilket vi selvfølgelig gerne vil bakke op om. Hvordan & hvorledes præcist bliver præciseret på et senere tidspunkt.

Vi afholder Senior-afslutning den 22.oktober- Tilmelding og info herom kan læses på Facebook og hjemmesiden www.ub191.dk

Diverse:

Der bliver sat et nyt (måske to) 11-mandsmål op på træningsbanen, da dem vi har nu, faktisk ikke kan godkendes til turneringsfodbold.

Vi arbejder ligeledes på en løsning, for at få udskiftet lyset i masterne på træningsbanen, men grundet Holbæk Kommunes økonomiske situation, er det formentlig noget vi skal klare selv, og de undersøgelser er påbegyndt.

Vi er blevet bedt om at komme med en prioriteringsrækkefølge på Kampbanen, hvis to hold spiller samtidig, og den ser ud som følger:

Herre-Senior 1, 2, 3 & 4, Old Boys, U15-drenge, U14-piger. Seniorholdene efter rangering, og Ungdomsholdene efter alder. Men vi vil selvfølgelig så vidt muligt, sørge for at vi ikke har flere kampe samtidig.

OK Benzin & Dagli’Brugsen vil i forbindelse med sæsonens sidste kamp på Undløse Stadion, 15.oktober kl ca 14.45 overrække Undløse BK en check på ca 20.000 kr, som en del af OKs projekt med at støtte lokalsporten.

Undløse Cup:

Vi har haft en fin omsætning på niveau med de tidligere år, men primært pga højere udgifter til bl.a leje af pølse- & slikvogn, køletrailer mv, har vi også haft væsentlig flere udskifter end tidligere, og overskuddet er derfor ikke som vi måske havde håbet, men stadig ganske pænt alt taget i betragtning. Det endelige regnskab vil blive offentliggjort i forbindelse med generalforsamlingen i november måned.

Næste bestyrelsesmøde bliver den 1.november 2016

Bestyrelsesmøde 10.august 2016
Til stede: Michael, Thomas, Schlis, Camilla, Jimmi, Nadja

Daniel Zøller har valgt at træde ud af bestyrelsen grundet personlige årsager. Daniel har været igennem mange år været en del af bestyrelsen i Undløse Boldklub og han har lagt en kæmpe arbejdskraft i både bestyrelsen og i klubben. At Daniel vælge at træde ud er et kæmpe tab for bestyrelsen og vi håber at kunne trække på Daniels store viden omkring klubben og ikke mindst Undløse Cuppen. Daniel vil stadig fungere som holdleder for 3.holdet.

Vi et selvfølgelig på udgik efter et nyt medlem til bestyrelsen, og tager imod alle anbefalinger og/eller spørgsmål herom.

Undløse Cup:
Vi evaluerede Cuppen på godt og ondt, og fik skrevet en masser punkter ned, så vi næste år kan gøre det endnu bedre og smartere, men overordnet set er vi enige om, at vi fik afholdt en fantastisk turnering, og selvom der endnu ikke er lavet et endeligt regnskab, så ser det også ud til at vi kommer ud med et pænt overskud.

Materialer:
Der vil blive indkøbt nye bolde mv til de ungdomshold der mangler, samt suppleret op hos diverse Senior-hold. Michael har via kommunen skaffet to nye 5-mands mål til den kommede sæson, så nu burde der være mål til alle vores ungdomshold.

Foreningshuset:
Kommunen er i gang med udskifte alarm-systemet i både foreningshuset og i hallen, så vi overgår til et chip-system, hvor alle trænere & ledere vil blive udstyret med en personlig kode.

Senior:
Tommy Gotfredsens kontrakt udløber til vinter, og vi håber selvfølgelig meget at han ønsker at forlænge den aftale, men vi har også været nødt til at drøfte mulighederne, hvis vi ikke får lavet en ny aftale. Vi holder møde med Tommy vedr fremtiden senere på måneden, og kommer selvfølgelig med en udmelding, så snart vi har noget at melde ud.

Vi vil også rigtig gerne byde velkommen til Brian Jørgensen, der tager over for Peter Jarvad, som har ydet et fantastisk arbejde i klubben igennem flere år. Zøller vil, som tidligere nævnt, trods sin udtrædelse af bestyrelsen fortsætte i sin nuværende situation omkring 3.holdet.

Vi afholder Senior-afslutning lørdag den 22.oktober – sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Ungdom:
Flemming Gotfredsen har valgt at trække sig som træner for U10-drengene til vinter, hvilket vi selvfølgelig er rigtig kede af, og vi søger dermed en der kan give Thomas en hånd, så selvom det først er aktuelt til næste år, så må I meget gerne allerede tænke over om det er noget I kunne have lyst til.

Vi har med stor succes afholdt Angrebstræning med Søren Larsen, og håber meget at kunne tilbyde lignende i fremtiden.

Kiosk:
Med Zøllers udtrædelse af bestyrelsen, vil vi komme til at stå med en del udfordringer i forhold til at få dækket diverse kiosk-vagter – både på kamp- & træningsdage, og selvom vi selvfølgelig stadig håber at kunne trække på Zøllers hjælp, så bliver det ikke i samme omfang som nu, så vi håber meget at vi kan finde nogen der melder sig, til bl.a at stå ved grillen om lørdagen, samt i Foreningshuset i forbindelse med diverse ungdomskampe.

Vi står også med en lidt akut udfordring, med Old Boys’ hjemmekampe om onsdagen, hvor vi tidligere har nydt godt af hjælp fra Lisa, men grundet håndboldsæsonen er hun ikke til rådighed her i efteråret. Vi forventer ikke, at der er nogen der står og griller pølser, eller laver toast osv, men vi mangler ”bare” nogen til at sælge lidt øl & vand oppe på tribunen. Schlis & Jimmi vil som udgangspunkt dække træningsaftenerne tirsdag & torsdag.

Skovløbet 2016:
Vi er i år medarrangør på Skovløbet lørdag d. 27.august 2016 sammen med skolen & Idrætsforeningen, og vi mangler en enkelt frivillig til at hjælpe med at stå ved en af rutens poster fra ca kl 9.30-11.30.

Entré-betaling på Undløse Stadion:
Vi drøftede på det seneste møde, om vi skulle begynde at tage penge for at se 1.holdets kampe i Serie 2, som flere af vores omkringliggende klubber gør, men vi har besluttet at Undløse Stadion også i efteråret skal være et sted med gratis fodbold for alle.

Og slutteligt vil vi lige komme med en lille teaser, da vi senere på ugen eller i starten af næste uge, vil kunne præsentere et nyt samarbejde, som vi både er rigtig glade, og rigtig stolte af. Hold øje med hjemmesiden og Facebook for mere information.

Jimmi Vaarskov,
på vegne af Undløse BKs bestyrelse

Bestyrelsesmøde 1.juni 2016

Til stede: Camilla, Daniel, Michael, Kim, Nadja, Jimmi

Undløse Cuppen
Samtlige arbejdsopgaver er gennemgået, og der er styr på al planlægning, vi på nuværende tidspunkt skal have styr på, men vi mangler stadig frivillige til de sidste vagter under Cuppen, og til opstilling & nedtagning af teltet før & efter. Vi mangler desuden to dommere til at dømme fredagens Gadefodbold-turnering. Meld gerne tilbage hvis I ønsker at hjælpe.

Vi gør desuden opmærksom på, at der er åbnet for tilmelding til både Sommerfesten & Gadefodbold-turneringen, ved henvendelse til Jimmi Vaarskov.

Diverse:
Vi afholder Trænermøde med Ungdomstrænere lørdag d. 11.juni, og vil i forbindelse med efterårssæsonens opstart afholde både Spiller- & Trænermøde med Seniorafdelingen.

Vi afholder Trænermøde med Tommy Gotfredsen på torsdag i næste uge, hvor vi vil få en dialog om fremtiden, så begge parter ved hvor vi står, når der senere på året skal snakkes om en forlængelse af samarbejdet.

Grundet prisstigning hos vores leverandør, er vi nødt til at ændre priserne på Mokai, som fremadrettet vil være 25 kr stk, og så er vi også nødt til at fjerne tilbuddet med 3 for 50 kr. Priserne for en halv/hel kasse forbliver uændret.

Vi har fået udstedt alkoholbevilling, og har sådan rent proforma ”ansat” Jimmi Vaarskov i en ulønnet stilling som Kiosk-bestyrer, hvor han sammen med Daniel Zøller, vil stå for det overordnet ansat mht indkøb osv.

Vi har indhentet børneattester på alle trænere & bestyrelsesmedlemmer, uden nogle ubehagelige overrraskelser.

Ane Spaanheden har grundet et øget arbejdspres, valgt at stoppe som Jari´s assistent, og vi takker Ane mange gange for hendes indsats, og glæder os samtidig over, at hun har sagt ja til, fortsat at stå for Undløse Cuppen, samt at deltage ved pigernes tur til Italien til senere på året.

Vi glæder os over at have lavet en aftale med den tidligere landsholdsspillere, Søren Larsen, der vil komme ud og stå for noget angrebstræning. Vi vender tilbage med detaljerne, når de er endeligt på plads.

Efter FC Vestsjællands konkurs, har vi uden held forsøgt at finde en ny ”venskabsklub”, så hvis der er nogen der har nogle gode forbindelser til Divisions- eller Superliga-klubber på Sjælland, så høre vi meget gerne fra jer.

Bestyrelsesmøde 27.april 2016:

Til stede: Camilla, Zøller, Thomas, Michael, Kim, Nadja & Jimmi

Undløse Cup:
Vi e4 efterhånden ved at have de sidste detaljer på plads, og Camilla & Nadja vil inden for en uges tid få lavet “Vagtplan”, så folk kan melde ind på bar-, pølsevogn-, slikvogn-vagter mv. Og vi håber selvfølgelig at rigtig mange vil være behjælpelige igen i går.

Jimmi & Zøller laver turneringsplan på lørdag, og derefter bliver det som udgangspunkt trænernes ansvar at finde modstandere.

Det vil traditionen tro være Gadefodbold fredag aften, hvor det koster 20 kr pr deltager, samt Sommerfest lørdag aften med mad, livemusik mv til 195 kr pr person.

Tilmelding til både Gadefodbold & Sommerfesten sker til Jimmi, og er for så vidt åbent allerede, men der vil selvfølgelig kommer mere info når vi kommer lidt tættere på.

Vi opdaterer løbende info her på siden og på Facebook: https://www.facebook.com/events/171352183243732/

Ungdom:
Det er stadig ikke alle trænere, der har meldt tilbage til Thomas vedr Soft Shell jakker, så få det gerne gjort asap, så vi kan få lavet en bestilling.

Thomas bestiller en info-tavle/whiteboard, og det bliver trænernes ansvar at den bliver udfyldt.

Kontingent:
Så er det ved at være absolut sidste udkald for at få betalt kontigent, og i næste uge, vil dem der stadig ikke har betalt, blive slettet i Kluboffice, og kan derfor ikke tilføjes til DBU’s holdkort.

Bestyrelsesmøde 13.april 2016

Til stede: Camilla, Thomas, Michael, Kim, Nadja & Jimmi

Ungdom:
Vi har besluttet at hvert ungdomshold får et beløb på 500 kr pr kalenderår, som træneren har til rådighed til feks at give en sodavand, is eller lignende.

Vi har drøftet at arrangerer fælles ungdomstræning hen over sommeren, og vil på et fremtidig trænermøde finde ud, om det er noget der er tilslutning til.

U12-holdets træner Dan Bøgelund, holder fortsat målmandtræning hver tirsdag, hvor alle klubbens målmænd selvfølgelig er velkommen. Vi har ved samme lejlighed besluttet at give et tilskud til målmandshandsker på 200 kr (ungdom) & 500 kr (senior) fra U12-holdet og op efter. På de mindre hold, vil der blive indkøbt handsker til trøjetasken.

Vi er rigtig kede af, at Torben Jakobsen, pga sit arbejde, har valgt at stoppe som træner for vores U9-hold, og vi håber rigtig meget at finde en løsning hurtigst muligt, da Thomas Arnø simpelthen ikke kan stå med hele den folk drenge alene. Martin Runge har sagt ja til at hjælpe til en kort periode nu her, og også Flemming Gotfredsen har været en stor hjælp ved flere lejligheder, og det er vi selvfølgelig meget glade og taknemmelig for.

Vi byder samtidig velkommen ”på holdet” til Ane Spaanheden, der er nu er hjælpetræner hos Guldpigerne, hvor hun også var en stor hjælp for Jari, på pigernes netop overståede træningslejr.

Der vil blive indkøbt softshell-jakker med logo til alle trænere. Der ligger et eksemplar i alle størrelser i Foreningshuset, og vi håber at I hurtigst muligt vil få meldt tilbage til Thomas eller Kim, med hvilken størrelse I ønsker.

Vi kunne rigtig godt tænke os at lave nogle flere fællesarrangementer i klubben, og vil til efteråret forsøge os med fælles-spisning én-to gange om måneden, og har også i tankerne at arrangere feks Angrebstræning med Søren Larsen eller lignende – indkomne forslag er meget velkomne.

Senior:
Vi har valgt ikke at afholde en fælles Afslutningsfest i juni måned, da sæsonafslutningen ligger så tæt på Undløse Cuppen. Tilgengæld håber vi på stor tilslutning til vores arrangement den 14.maj (Pinselørdag), hvor der vil være fodbold på stadion hele dagen, med efterfølgende smørrebrød og bus til Holbæk for 100 kr pr person. Der vil snarest muligt blive lagt et opslag op på Facebook & hjemmesiden vedr tilmelding.

Vi vil i den nærmeste fremtid forsøge at få afholdt ”Trænersamtale” med de nyeste af vores Trænere/Holdledere både i Senior- & Ungdomsafdelingen, og vil desuden arbejde hen imod at alle trænerlønninger udbetales i oktober-måned, og ikke sådan lidt mere løst som tidligere.

Sponsor:
Vi vil rigtig gerne takke Søgaard Entreprise & Knud Larsen for et ekstraordinært flot sponsorat for den kommende periode, og selvfølgelig også alle vores nye & ”gamle” sponsorer, som igen har været meget positive i forhold til at fortsætte samarbejdet. Vi vil rigtig gerne give jer så meget eksponering som overhoved muligt, så hvis I har tilbud, nyheder eller lignende I gerne vil have at vi deler på vores Facebook- og/eller hjemmeside, så send en mail til Jimmi Vaarskov, så kigger vi på det løbende.

Vedr nye sponsorater, så er vi rigtig glade for at kunne byde seks nye medlemmer af UB Club 100 (Tribune Sponsorat) velkommen, og håber stadig at flere vil have deres navn op på Tribunen. Vi vil søndag d. 1.maj afholde ”Arbejdsdag” i klubben, hvor tribunen mv skal males, samt en masse andre småting rundt omkring på banerne, og det håber vi selvfølgelig meget at I vil bakke op om, og at diverse trænere vil gøre forældre/spillere opmærksom på dette.

Vi har muligvis fundet en sponsor af en elektronisk tavle/skærm til Foreningshuset, og det er derfor at der endnu ikke er kommet en op. Hvis det ikke lykkedes med en skærm, vil der selvfølgelig hurtigst muligt blive sat en almindelig tavle eller lignede op.

Andet:
Vi skal bruge rigtig mange frivillige både til Vig Festivalen (se opslag på Facebook & hjemmesiden) samt til Undløse Cuppen, og vi vil på vores næste møde, som allerede er om 14 dage få lavet en ”drejebogen” over Undløse Cuppen, så vi ved hvilke dage og hvilke vagter vi mangler folk til.

Og så lige et lille surt opstød til sidst. Der er desværre stadig en del, både Senior & Ungdom, der trods flere henvendelser ikke har betalt kontingent, og selvom vi tidligere meldte ud, at man ikke spillede årets første turneringskamp, uden at have betalt kontingent, så har vi alligevel forsøgt at være lidt forstående overfor diverse gode grunde, forglemmelser osv.

Men for at kunne gennemføre flere af de tiltag vi har beskrevet længere oppe, og af respekt for de mange medlemmer, der har betalt til tiden, så er der nu deadline 2.maj 2016, og derefter er vi nødt til at være ”hårde”, og så spiller man ikke kampe uden at have betalt. Hvis folk har problemer med Holdsport, så kontakt Nadja, og så vil hun være behjælpelig. Og vi kan også stadig sagens lave en ordning med betaling over feks to rater, hvis der er en økonomisk udfordring, men der skal ligge en klar aftale 2.maj, og der skal, som minimum, første rate være betalt.

Og så er vi stadig en relativ ny flok i bestyrelsen, hvor de fleste har siddet der i under 2 år, og vi vil derfor meget gerne have både ris, ros, gode ideer osv fra alle jer i og omkring klubben, så vi sammen kan forsøge at gøre klubben og dens muligheder endnu bedre.

Næste møde: 27.april 2016

Undløse BKs bestyrelse

Bestyrelsesmøde 8.marts 2016:

Tilstede Camilla, Nadja, Michael, Kim, Thomas & Jimmi

Formand:
Vi har endnu en gang vendt situationen vedr tøjvask i fremtiden, og håber at lande en ny aftale hurtigst muligt.

Boldklubben overtager Foreningshuset pr. 1.april og der blev drøftet kioskvagter og regler herfor.

Vi mangler en printer til udprintning af diverse. Kim Schlicker oplyser, at han kan skaffe en brugt uden beregning. Printeren vil stå hos Nadja, da det primært er hende som har brug for denne.

Vi er ved at undersge reglerne og betingelserne for vores driftstilskud fra kommunen nærmere.

Kasserer:
Kontingenter for foråret sendes ud sidst på måneden, og der er efteråret styr på alle dem der skyldte kontingent for efteråret.

Materiale:
Der vil blive lavet en anden løsning vedr kompressoren i boldrummet, så vi undgår at selve pumpen bliver ødelagt i fremtiden.

Samarbejdet med Unisport begynder at fungerer bedre og bedre, og de leverer lynhurtigt. Der er bl.a indkøbt nyt spillersæt til Morf’s hold, delvist sponsoreret af Skovholm Coaching.

Sponsor:
Der arbejdes videre med at få lukket de sidste “gamle” aftaler, og selvfølgelig også gerne nogle nye.

Kiosk:
Vi snakkede kort vedr kioskvagter pr 1.april, hvor vi overtager Foreningshuset fra UIF, og vi vil meget snart begynde at kontakte diverse frivillige. Der kommer et opslag på Facebook & hjemmesiden så snart turneringsprogrammet er på plads.

Ungdom:
Vi mangler trænere til U8 & U11 piger, og vendte desuden diverse småting vedr træningstider, holdopdeling mv, og disse ting bliver kommunikeret nærmere ud via Thomas på et fremtidigt trænermøde.

Vi beklager at træner  og træningstider ikke var 100% opdateret på hjemmesiden – det skulle gerne være i orden nu.

Vi takker desuden for en rigtig god og hyggelig ungdomsopstart lørdag d. 5.marts med stor deltagelse fra omkring 60 spillere.

Senior:
Efter foresprgsel fra TG, så kontakter vi kommunen vedr klipning, trumling og opstregning af banerne.

Kort gennemgang af forrige uges trænermde, og vi ser rigtig meget frem til weekendens træningslejr og til sæsonstarten om en lille månedens tid både for Herre og Dame Senior.

Andet:
Vi undersger muligheden for at få sat en info fladskræm/monitor op i Foreningshuset, alternativt kommer der en alm hvid tavle til info vedr omklædning osv.

Undlsøe Cup snakken begynder vi på næste gang vi mødes

Vig Festivalen vil der kommr info op om hurtigt muligt.

Således husket
Jimmi Vaarskov
Undløse BKs bestyrelse

Næste møde 13.april 2016

Bestyrelsesmøde 18.februar 2016

Til stede, Camilla, Nadja, Thomas, Kim, Michael & Jimmi. (Daniel afbud)

Formand

Teltudlejning
Vi har diskuteret hvad det skal koste at låne vores fest-telt, og vi forventer at melde noget ud hurtigst muligt.

Tøjvask
Vi har i bestyrelsen drøftet den fremtidige vaskeordning, og har også allerede drøftet dwt med ungdomstrænerne, og vil gøre det med seniortrænerne på det kommende møde.

Regler for kontingent
Når to hold spiller i to forskellige turneringer, så skal man betalt ”dobbelt/halvandet” kontigent. En nærmere pris vil komme på et senere tidspunkt.

Vi sender kontingenter ud for foråret her i marts måned, og det vil komme til at foregå digitalt via Holdsport. Vi kigger på kontigent-priserne til efteråret, og vil indtil da undersøge hvad vores omkringliggende klubber tager.

Ingen spiller kamp i foråret, uden at man har betalt kontigent!!!!

Undløse Cup
Alle skal være opmærksomme at Undløse Cuppen i år ligger i skole-sommerferien, og de respektive trænere skal derfor være endnu tidligere ud for at skaffe modstandere..

Der oprettes en arbejdsgruppe, og det skal gøres hurtigst muligt, så vi kan komme igang med forberedelserne.

Foreningshuset
Efter ønske fra flere trænere, vil der i løbet af foråret blive sat en tavle op med trænings/kamp/omklædningsinfo

Der opføres en kasse med brugte støvler med brug for evt nye spillere/glemte mv.

Der oprettes et børne/legehjørne, puslerum mv, og vi vil i den anledning meget gerne tage imod diverse aflagte legetøj, spil mv, og vi undersøger muligheden for at få sat et bordtennis-bord op.

Ungdom
Ungdomsopstart – 5.marts, Thomas laver en invitation der sendes ud hurtigst muligt. 1.holdstruppen stiller med 5-6 spillere, der kan ”lege” lidt med børnene, og give dem den ekstra oplevelse.

Materiale
Der er bestilt nyt tøj til Morfs hold, hvor Dennis Skovholm Coaching betaler halvdelen af beløbet via et sponsorat til klubben. Der vil desuden blive indkøbt Soft Shell jakker til alle ungdomstrænere i klubben.

Sponsor
Der er blevet skrevet en ny & revideret sponsorkontrakt, og Schlis & Michael begynder at kigge på de nye aftaler i den kommende tid.

Senior
Vi har diskuteret hvordan fremtiden skal være for Old Boys-holdet, og også overvejet muligheden for at oprette et Veteran-hold, men vi er blevet enige om at indkalde alle spillere til et møde, så folk selv kan være med til at træffe en beslutningen om fremtiden.

Old Girls ønsker at blive tilmeldt under DBU Sjælland i foråret, og det bliver de selvfølgelig.

Vi afholder Træner-møde for Seniorafdelingen søndag den 28.februar kl 10.30 i Foreningshuset

Kiosk

Der er aftalt nye priser i kiosken, og de vil pr 1.april se ud som følger:

30 x Tuborg = 325 kr
24 x Mokai = 375 kr
20 x Tuborg + 10 x Mokai = 375 kr
15 x Tuborg + 15 x Mokai = 400 kr

Og det vil ikke længere være muligt at bytte en Mokai til en øl.

Vi afholder næste møde torsdag den 10.marts

Således husket,

Jimmi

Bestyrelsesmøde 28.januar 2016

Tilstede: Camilla, Thomas, Daniel, Kim, Nadja, Michael, Jimmi

1)
Kasserer v/Nadja

Vi har en del udfordringer med at få åbnet vores konti igen, og har derfor en del ubetalte regninger – Nadja håber at finde en løsning hurtigst muligt.

Der vil i februar blive opkrævet kontingent for foråret, og vi vil undersøge muligheden for at gå væk fra den gamle girokort-opdeling, da det kan gøres meget billigere elektronisk via feks Kluboffice eller Holdsport.

2)
Ungdom v/Thomas

Morf & Brian har opdateret Thomas på diverse ting vedr diverse hold, men Thomas har stadig en del ubesvarede spørgsmål, og derfor fremrykkes det aftalte trænermøde fra 6.marts til 14.februar.

Vi mangler dommere til vores ungdomskampe, og der vil komme et opslag på Facebook/hjemmesiden, og vi vil forsøge at få sat tingene lidt mere i system end tidligere. Vi har desuden besluttet at holdene fra U13 og op efter fremover vil få sort dommer.

Vi afholder Ungdomsopstart lørdag den 5.marts, hvor vi laver en fælles turnering for alle ungdomsholdene, og hvor enkelte spillere fra 1.holdstruppen vil være til stede til feks straffesparkskonkurrencen eller lignende, hvis det er muligt at passe det ind med deres træningskamp på dagen.

3)
Senior v/ Daniel & Jimmi

Vi afholder Senioropstart torsdag den 11.februar med deltagelse af Tommy, og så en fælles træning for hele Seniorafdelingen lørdag den 13.februar, uden Tommy da han er på trænerkursus, og så vil der være fællesspisning efterfølgende i Foreningshuset.

Vi spiller ikke med i pokalturneringen i denne sæson, da Tommy vil have fuld fokus på turneringen, som igen i år kun er en halv turnering.

Mogens stopper som Holdleder for Old Boys, og vi undersøger i øjeblikket flere muligheder for en afløser.

4)
Kiosk v/ Daniel & Jimmi

Det vil ikke længere være muligt at gå ud i køleskabet og bytte en øl til en Mokai, da det koster os for mange penge, men der vil blive lavet nogle mere rimelige priser på Mokai ved merkøb.

Vi vil fremover forsøge at få bedre styr på lageret vedr feks at lave månedlige optællinger mv.

5)
Sponsor v/ Kim & Michael

Tommy Nilsson har opdateret Kim & Michael på diverse ting, og de vil snarest muligt få styr på hvilke aftaler der skal forlænges nu her.

Vi vil forsøge at give vores sponsorer mere synlighed, og tydeliggøre over for dem, hvad de får ud af at støtte Undløse BK.

6)
Materiale v/ Kim & Michael

Kim & Michael har været til møde i Unisport, og vil forsøge at udnytte vores aftale lidt bedre, da det vil hjælpe klubben rigtig meget, hvis vi kan få vores medlemmer til at handle hos Unisport via klubben – og vi vil af den vej kunne tilbyde 20% rabat på langt de fleste varer (fodboldstøvler, fodboldtrøjer mv)

7)
Formand v/ Camilla

Morf & Tom er igang med at arrangerer en Lalandia-tur, og har forespurgt til et tilskud fra bestyrelsen, og vi har bestemt at give holdet 200 kr pr person, hvilket er det samme beløb som 1.holdet har fået til deres træningslejr.

Evt

Vi undersøger muligheden for at lave fællesspisning i klubben 1-2 gange om måneden, og håber generelt at få bedre fat i klublivet via et mere hyggeligt Foreningshus, da det vil også give flere penge til kiosken.

Daniel meldte sig frivilligt som bestyrelsens repræsentant til Undløse Hallens brugerråd.

Undløse BK har sagt ja til at sende den officielle ansøgning til Holbæk Kommune vedr opførsel af Mulitibanen, og har også bekræftet at vi ønsker at støtte projektet økonomisk med 10.000 kr

Vi har sagt ja tak, til igen at tage vagter på Vig Festivalen, og Rene Hendriksen har lovet at stå for koordineringen.

Vi har aftalt ikke at afholde en påsketombola, men vil gøre hvad vi kan få at få vores juletombola op og kører igen.

Næste møde 18.februar kl 18.30

Således husket

Jimmi Vaarskov
Undløse BKs bestyrelse

Bestyrelsesmøde d. 7. okt.

Tilstede. Camilla, Nadja, Daniel, Mark, Tommy, Brian og Casper

1. Kasserer.

Intet at bemærke til referatet.

2. Ungdom.

Der uddelt bandeopgaver til trænere/forældre og bestyrelsesmedlemmer.
Der er ungdomsafslutning d. 7. nov. Brian er ansvarlig for at opgaverne bliver uddelt.
Camilla indkalder til møde med Jari og Dan ang. udenlandstur til næste efterår.

3. Senior.

Lang snak om fremtidige hold i klubben. Hvad taler for og hvad taler imod. Camilla og Daniel holder møder med de indvolverede holdledere og trænere.
Camilla sørger for flere nøgler til hallen. Tommy G. har problemer med at få tændt lys til træningerne.
Der holdes indendørs damestævne søndag d. 10. januar.

4. Kiosk.

5. Sponsor.

Vi har lejet vores telt ud til Hersted Vester kirkegård.
Vi har indtil videre modtaget 15.000 kr. Fra vores deltagelse på Vig festivalen.

6. Materiel.

7. Formand

Snak om generalforsamlingen.
Vi synes det er et problem med kioskvagterne til hverdag. Vi tager en snak til foråret.

Evt.
Næste møde d. 11. nov. kl.  19.00

Således husket

Casper Larsen

UB bestyrelsesmøde d. 2. september 2015

Til stede: Nadja, Casper, Tommy, Camilla, Mark, Daniel og Brian

1. Kassereren:
Vi har i klubben i øjeblikket en formue på 60.000 kr. Derfor flyttes der 30.000 kr. til vores lukkede konto. Så vi har til uforudsete udgifter eller når vores ungdomshold skal på udlandsture.

2. Ungdom:
Der afholdes trænermøde lørdag d. 5. sep.

3. Senior:
Det er tilladt for alle der ikke spiller på 1. holdet, at spille old boysfodbold onsdag. Såfremt man bliver udtaget.

4. Kiosk:

5. Sponsor:
Vi nedsætter et udvalg der skal stå for en forårsfest. I udvalget sidder Tommy N, Michael H og René C.
Vi har afholdt sponsorarrangement. Der kom 14 sponsorer, som virkede til at have en hyggelig eftermiddag.
Vi har fået 17.300 kr. fra OK. Stor tak til alle med OK kort.

6. Materiel:
Vi indkøber to nye askebægre til de døre hvor det mangler.

7. Formand:

8. Evt.:
Lang snak om kioskvagter. Er det rimeligt at vi som bestyrelse skal være til stede på træningsaftner. Hvad gør vi når vi jo selvfølgelig gerne vil sælge øl og vand til dem, som gerne vil have en tår at drikke. Vi tager en snak i vinterpausen.
Der afholdes seniorafslutning lørdag d. 24. oktober.

Næste møde d. 7. oktober kl. 19.00

Således husket
Casper Larsen

Bestyrelsesmøde d. 4. juni 2015

Tilstede: Camilla, Nadja, Brian, Tommy, Mark, Casper og Annitta.

1. Klub frivillig:
Der blev snakket om Undløse cup. Hvad kan Klub frivillig byde ind med og hvad kan vi uddelegere. Tommy sender mail til Annitta med opgaver der kan varetages af Klub frivillig.
Flere har spurgt til deres opgaver til Vig festivalen. Tommy sender mail til Anders med info, som han kan sende videre. Det skal her pointeres at man ikke bliver pålagt flere vagter end man allerede nu har påtaget sig.

2. UB cup:
Daniel sørger for der kommer modstandere til 3. holdet. De skal spille onsdag kl. 19.15

3. Kassereren:
Vi har fået drifttilskud og medlemstilskud fra holbæk kommune.
Vi har nu endelig fået både Mobilepay og swipp.

4. Senior:

5. Ungdom:
Alle ungdomshold er tilmeldt til efterårsturneringer.

6. Materiel:
Der bliver skiftet låse i skabene i boldrummet.
Der bliver lavet et skab til fælles brug.

7. Kiosk:
Der er sat nøgleboks op, så Carlsberg kan komme ind med varer til os.

8. Sponsor:

9. Formand:
Vi er blevet tilbudt af UIF, at komme med på et skadeforebyggelseskursus. Tilmelding kan ske til Camilla Bøgelund på mail: formand@ub1901.dk
Vi holder træner/bestyrelsesfest lørdag d. 26. september.

10. Evt.
Næste møde d. 3. aug. kl. 19

Således husket

Casper Larsen

Bestyrelsesmøde d. 18. maj.

Tilstede: Camilla, Nadja, Mark, Tommy, Daniel, Brian, Casper, Rikke og Annitta.

Klub frivillig:
Det er svært at skaffe folk til vagterne.
Annitta retter lidt til på Nemvagt, så vagterne bliver mere “humane”
Mark og Casper laver en opgavemanual til vores frivillige.

Velkommen til Nadja i bestyrelsen. Nadja skal varetage vores materiel.

Kasseren:
Det går efter omstændighederne godt med økonomien.
Mark skal en tur i banken for at få et dankort.
MobilePay er stadig ikke blevet virkelighed i UB. Med lidt held har vi det til Cuppen.

Senior:
Daniel har overtaget seniorafdelingen.
Camilla og Daniel tager en snak med Tommy G ang. kontrakt til næste år.

Ungdom:
Det vælter ind med nye ungdomsspillere.
En ekstra pigetræner. Christian Damgaard.
Der er afholdt et fint og konstruktivt trænermøde.
Der kommer nye låse på samtlige skabe.
Det går lidt trægt med Unisport. De ridder ikke samme dag som de sadler.

Kiosk:
Vi laver en bog der kan ligge i skabet. Der skal skrives når der lægges penge i pengeskabet og når de tages igen.
Det besluttes hermed at efter sommerferien er der ikke noget der hedder fødselsdagskasser eller særpriser til old boys. Alle betaler hvad tingene koster.

Sponsor:
Bestyrelsen har fået klubtrøjer.
Der er nyt OK arrangement d. 19-20 juni. Tommy sender SMS rundt og får lagt det på Nemvagt.

Formand:
Minifodboldstævnerne i børnehaven er en stor succes indtil videre.
Kamplederuddannelse d. 17. juni i Foreningshuset. 17.30-20.30.
Camilla har holdt individuelle trænersamtaler. Trænerne har været meget positive.
Trænerne efterlyste en fest med trænere og bestyrelsesmedlemmer. God ide. Vi arrangerer en fest til efteråret.
Vi er blevet indkaldt til møde med Holbæk kommune ang. rengøring i Foreningshuset. Vi har fået en advarsel og hvis vi ikke retter ind bliver rengøringen taget fra os. Der er gentagne gange fundet bl.a. tomme flasker, sportstape, og mudder fra fodboldstøvler. Hermed en kraftig opfordring til alle vores trænere og holdledere om at sørge for at der er ryddeligt når Foreningshuset forlades. Ellers ender det med at vi selv må varetage rengøringen!

UB cup:
Listen blev gennemgået og der blev sat ansvarlige på opgaverne.

Evt.
Det blev besluttet at vi køber en sektion mere til vores telt.

Således husket

Casper Larsen

Undløse Boldklub af 1901

Bestyrelsesmøde d. 7. april 2015

Til stede. Mark, Brian, Camilla, Benny, Tommy og Casper

1. Kasseren:
Der bliver skrevet kontingenter på torsdag.

2. Formand:
Vi har siden sidst fået to nye bestyrelsesmedlemmer. Mark Jakobsen overtager Henrik Oversøs plads og Benny Jensen overtager René Hendriksens plads.
Vi regner med at afholde ministævne i maj i Undløse Børnehus. Camilla snakker med Holbæk kommune.
Vi er i dialog med DBU om kamplederkurser. Der er syv der allerede nu har meldt positivt tilbage at de har lyst til at deltage.
Benny blev informeret om vores MUS med trænerne. De skal afholdes snarest.

3. Ungdomsansvarlig:
Der er afholdt ungdomsopstart. Det var en succes.
Det blev igen fortalt at der ikke sendes konfirmationskort til konfirmander der spiller fodbold i klubben.

4. Senioransvarlig:
Camilla tager en snak med Rasmus Damgaard, da der har været et par episoder som vi ikke kan være helt tilfredse med.
3. holdet og 4. holdet skiftes til at spille på kampbanen, når de spiller hjemme samtidig. 3. holdet begynder d. 11. april på kampbanen.

5. Kiosk:
Mark foreslår kodelåse på vores køleskabe. Koden skiftes ved hvert bestyrelsesmøde.
Der indkøbes ny toastmaskine og frituregryde.

6. Materiel:
Vi henstiller igen til at der ikke må ryges i Foreningshuset. Ligeledes er det ikke tilladt at gå ind med fodboldstøvler på efter kamp og træning.

7. Sponsor:
Vi skal stille folk til tre OK arrangementer.

8. Evt:

Næste møde. d. 18. maj kl. 19.01 i Foreningshuset.

Skulle du have ris eller ros til bestyrelsen. Eller skulle du have konkrete ideer som vi skal drøfte i bestyrelsen. Så kontakt formand Camilla Bøgelund på formand@ub1901.dk

Således husket.

Casper Larsen

Bestyrelsesmøde d. 17. marts.

Til stede. Alle (5)

1. Kassereren:
Niels havde spurgt til trænerhonorar. Bestyrelsen har opfattet Niels og Dans hold som et, derfor det delte honorar.

2. Formand:
Holbæk kommune har sat nogle penge af til frivilligt arbejde. Vi kunne tilbyde et ministævne i børnehaven. Fem gange af to timer. Vi ønsker mål, bolde, overtrækstrøjer og medaljer. Camilla tager den videre med Rasmus.
Camilla spørger om en temaaften for vores trænere ville være en mulighed. God ide synes alle. Camilla tager det med til trænermøderne.
Vi pålægger trænerne at holde opstartsmøder med deres forældre. Camilla tager det med til samtalerne.
Referater eller i hvert fald dele deraf skal lægges på hjemmesiden.

3. Ungdom:

4. Senior:
Jimmi vil gerne holde et lille møde om hjemmesiden. Brian aftaler en dato med Jimmi.

5. Kiosk:
Casper laver en vagtplan.
Byggedag d. 2. april. kl. 8.30-14.00.

6. Materiel:

7. Sponsor:

8. Undløse cup:

9. Evt:
Mark har tilbudt sig til bestyrelsen. Det takker vi ja til.
Vi spørger Jari og hvis han takker nej spørger vi Michael Jørgensen

Næste møde. d. 7. april kl. 19.01

Således husket.

Af Casper Larsen