Home » UB1901 » Referat: Generalforsamling 2020

Referat: Generalforsamling 2020

Undløse Boldklub har her til aften afholdt ordinær generalforsamling, hvor Tom Søgaard som dirigent bød velkommen til de fremmødte, inden han gav ordet til Formand Jimmi Vaarskov, og I kan her læse hans Årsberetning: http://ub1901.dk/formandens-aarsberetning/

Herefter præsenterede Kasserer Nadja Rosquist årets regnskab, der viste et underskud på næsten 40.000 kr, hvilket selvfølgelig lyder voldsomt, men med 190.000 kr mindre i kiosken (inkl Undløse Cuppen) ift 2019, så kunne det have været meget værre, og klubben har stadig en god & sund økonomi, og vi er sikre på at vi nok skal hente noget af det tabte i 2021.

Derefter blev Tommy Gotfredsens indkomne forslag om at sætte et fast beløb til side til sociale arrangementer for Ungdommen vedtaget efter en rigtig god debat om ungdommens fremtid.

Herefter havde vi fire mand på valg, hvor Michael Hansen & Thomas Arnø modtog genvalg, mens Nadja Rosquist & Anders Taverna Nielsen takkede af efter henholdsvis syv & fem år i bestyrelsen, og Formand Jimmi Vaarskov takkede dem for deres store arbejde.

De to bliver erstattet af Thomas Forsingdal Hansen & Jeppe Babalola Andersson i bestyrelsen, og vi glæder os rigtig meget til at få jer med om bord.

Under eventuelt fik vi en god snak om Passive Medlemmer, Ungdomsafdelingen og klubbens generelt, inden Formand Jimmi Vaarskov uddelte dette års Frivillighedspris Rohde-prisen til Tommy Nilsson, for hans store arbejde bag kulisserne på bl.a Undløse Cuppen, Halfesten samt på vores Kunstgræsbane-projekt.

Tom Søgaard takkede for god ro & orden, og ringede årets generalforsamling af, hvor vi selvfølgelig også sendte afdøde Leif Posten Sode en tanke & en skål.